درمان طبیعی برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری با تورم است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری با تورم است

بیماری کلیه پلی کیستیک، به عنوان یکی از بیماری های رایج کلیه، برجسته کیست کوچک یا بزرگ به عنوان بی شماری است. این کیست ها را وادار به بار سنگین بر روی کلیه، که منجر تاثیر منفی بر سلامت بیماران. زمانی که مردم به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده، بسیاری از سندرم به نظر می رسد مانند ادرار خون، تورم، کراتینین بالا، کم اشتهائی و به همین ترتیب. از آنجا که تعداد زیادی از مردم تحت همین وضعیت زیادی هم در زندگی عادی و سمت روح تاثیر گذاشته است. با توجه به تمام این، بسیاری از پزشکان محلی بیماران مصرف هورمون و یا تزریق آنتی بیوتیک برای کاهش وضعیت بیماری نشان می دهد. اگر کسی آن را به خوبی کنترل کنید، دیالیز خواهد شد توصیه می شود برای حفظ زندگی خود را. اما بیشتر و بیشتر مردم به دلیل عوارض جانبی تمایلی به قبول دیالیز هستند. به طوری که آنها تعجب به دانستن برخی از درمان های طبیعی.

در چین، طب سنتی چینی با بیش از پنج هزار تاریخ در درمان بیماری های مختلف کلیوی به طور طبیعی و به تدریج اعمال می شود. آن را به ارث تئوری درمان دراز مدت موفق بستگی به هدف قرار دادن علل و نه نظام بیماری بیمار است. چند درمان های طبیعی کمک به تعمیر عملکرد کلیه وجود دارد.

برای شروع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به طور گسترده ای در بیمارستان چینی به تصویب رسید. این دو کیسه پر کردن با گیاهان چینی به منطقه کم پشت خود را به مدت 40 تا 50 دقیقه اعمال می شود. سپس به دلیل عملکرد ادغام پوست ما، گیاهان در دو کیسه جمع آوری وارد گردش خون، با عمل گردش خون، که دو کیسه نقش موثر بازی در حذف سموم و دیگر مواد مضر. علاوه بر این، داغ فشرده درمان یکی از روش های درمانی چینی کار برای رفع اختلال کلیوی است. داغ فشرده درمان تصویب یک کیسه کوچک پر از سبزی های مختلف چینی به shenshu طحالی. کیسه در منطقه کمر خود را با هدف کلیه قرار می گیرد، چرا که سیستم پوست ما دارای سه تابع، و یکی از آنها جذب که به جذب دارو کمک می کند.

اگر شما علاقه مند در روش های درمانی چینی، آن است که بسیار مناسب برای شما را به ارسال یک ایمیل به برای ما. کارشناسان ما با شما تماس خواهد و توضیح پازل خود را به طور واضح.

ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: